PERSONALIZACJA


Personalizacja jest to indywidualne oznakowanie materiału drukowanego. Przykładem personalizacji jest korespondencja seryjna. Personalizacja ma zastosowanie na wielu płaszczyznach. Najpopularniejszą z form jest na przykład wykonanie samoprzylepnych etykiet na koperty, każda z innym adresem. Bądź wydrukowanie na przykład zaproszeń gdzie na każdym zaproszeniu jest wymieniona inna osoba. Czy też w końcu personalizacją jest również numeracja na przykład biletów.
Ze względu na różnorodność form personalizacji nie możemy podać jej ceny ponieważ każdorazowo musimy oszacować nakład pracy. Nie mniej jednak nie są to duże koszty.

orientacyjnie:
- seryjne wstawienie danych (np. imię i nazwisko) do zaproszeń, dyplomów, korespondencji - 0,10 zł za rekord
- seryjne wstawienie danych teleadresowych na koperty, arkusze avery, etc... - 0,10 zł za rekord

powyższe ceny nie dotyczą przepisania danych do komputera ich korekty, druku czy też np opracowania graficznego bądź innych prac ujetych w cenniku

 

 

zobacz także:

WYDRUKI DO A3